Ultima Postare

La Vânătoare de Puncte: "Câinii Roșii" Înfruntă Bariera Arbitrajului, ca și în campionatul când am retrogradat

  sursa foto: GSP.ro Dinamo București se pregătește pentru un meci crucial în play-out-ul SuperLigii, unde va întâlni FCU  Craiova în deplasare. Programat pentru 20 aprilie (sâmbătă) la 17:30, meciul va fi transmis în direct pe  Digi Sport 1. Înaintea acestei confruntări decisive pentru evitarea retrogradării, unul dintre oficialii echipei a avertizat că jucătorii trebuie să-și dovedească valoarea. Răzvan Zăvăleanu, administratorul juridic al clubului, a subliniat că jucătorii beneficiază de condiții excelente și nu au scuze în cazul unui eșec. De asemenea, a precizat că o victorie împotriva Craiovei ar fi crucială pentru finalul sezonului competițional. ”Nu cred că există plângeri din punctul de vedere al condițiilor puse la dispoziție pentru jucători.  Trebuie să arate că au o anumită valoare de Liga 1 (n.r. SuperLiga) și să facă în așa fel încât jocul lor să  ne ducă la rezultatele scontate. Pe lângă partea care ține de puncte, cred că este o componentă  

Post Top Ad






Rednic a dat de pământ cu MM Stoica, Dică și Contra: "Asta o spun pentru Luțu 2"

[starttext]




Foto: Cristi Preda // Gazeta Sporturilor




Mircea Rednic (56 de ani) a lansat trei atacuri dure încă de la prima conferință de presă în calitate de antrenor al lui Dinamo.




MM-Luțu 2
Primul luat în colimator a fost Mihai Stoica, pe care l-a numit "Luțu 2". "Puriul" i-a dat replica oficialului de la FCSB, după ce MM a spus că Gnohere are mai multe meciuri europene decât actualul antrenor al lui Dinamo.

"Prima oară am venit când la Dinamo s-au schimbat 18 jucători, 2006 - 2007. Am luat campionatul, am trecut în primăvara europeană. Cu ce echipe am fost în grupe. Cu Leverkusen, Bruges, Tottenham, Besiktas. Asta o spun pentru Luțu 2 de la Steaua, ca să o ştie. Vă daţi seama cine e că spunea că un jucător de acolo are mai multe jocuri în Europa decât am eu ca antrenor.

Eu îl respect pe Mihai Stoica. M-am întâlnit și ieri la un restaurant cu el. Am fost întrebat de chelner dacă poate să vină la masa mea și i-am zis că n-am nicio problemă. Dar n-a venit, a rămas pe terasă. Nu i-am făcut niciodată rău, dar chiar îl apreciez.

Dar m-a deranjat un lucru, pentru că el când spune ceva chiar argumentează. Aici m-a deranjat că m-a comparat cu Gnohere. Am avut mai multe meciuri și am avut cu echipe adevărate. Nu mă interesează FCSB, mă interesează Călărași. Alexa e ambițios. Până la FCSB mai e timp", a declarat Rednic.

Atac la Dică
"Puriul" nu l-a uitat nici pe Nicolae Dică, antrenorul de la FCSB, căruia i-a aruncat o ironie: "Eu n-am avut niciodată probleme când am întâlnit Steaua. Gândiți-vă că atunci când eram eu, Steaua chiar avea antrenor, era Olăroiu".

"Lui Contra nu i s-a explicat ce înseamnă Liga Națiunilor"
Pe Rednic nu l-a mulțumit nici jocul echipei naționale din această ediție a Ligii Națiunilor și l-a înțepat pe selecționerul Cosmin Contra.

"Noi aveam nevoie de victorie, dar am făcut egal. La cum am jucat nu aveam nicio șansă să câștigăm. Eu cred că cineva nu i-a explicat lui Cosmin ce înseamnă Liga Națiunilor. Aici ai posibilitatea să-ți faci echipa", mai spus Rednic.

Foto: Cristi Preda
sursa: www.gsp.ro
[endtext]

Comentarii