Ultima Postare

La Vânătoare de Puncte: "Câinii Roșii" Înfruntă Bariera Arbitrajului, ca și în campionatul când am retrogradat

  sursa foto: GSP.ro Dinamo București se pregătește pentru un meci crucial în play-out-ul SuperLigii, unde va întâlni FCU  Craiova în deplasare. Programat pentru 20 aprilie (sâmbătă) la 17:30, meciul va fi transmis în direct pe  Digi Sport 1. Înaintea acestei confruntări decisive pentru evitarea retrogradării, unul dintre oficialii echipei a avertizat că jucătorii trebuie să-și dovedească valoarea. Răzvan Zăvăleanu, administratorul juridic al clubului, a subliniat că jucătorii beneficiază de condiții excelente și nu au scuze în cazul unui eșec. De asemenea, a precizat că o victorie împotriva Craiovei ar fi crucială pentru finalul sezonului competițional. ”Nu cred că există plângeri din punctul de vedere al condițiilor puse la dispoziție pentru jucători.  Trebuie să arate că au o anumită valoare de Liga 1 (n.r. SuperLiga) și să facă în așa fel încât jocul lor să  ne ducă la rezultatele scontate. Pe lângă partea care ține de puncte, cred că este o componentă  

Post Top Ad






Sergiu Hanca: ''Cred că au fost mai multe momente bune decât momente rele la Dinamo''





Segiu Hanca a marcat 20 de goluri în 114 meciuri pentru Dinamo





Sergiu Hanca a plecat de la Dinamo la KS Cracovia, în prima ligă din Polonia. Mijlocașul de 26 de ani neagă însă vehement posibilitatea de a fi ajuns la marea rivală FCSB. 




„Eu nu ştiu nimic despre o ofertă de la FCSB. Nu am fost contactat nici de FCSB şi nici Dinamo nu mi-a propus așa ceva”, a spus Hanca.

HANCA: „UN AN ȘI JUMĂTATE AM FOST SUS”
Fotbalistul a făcut și o scurtă radiografie a perioadei petrecute la Dinamo, în care a marcat 20 de goluri în 114 meciuri în toate competițiile.

"Dacă stau să fac o recapitulare, cred că au fost mai multe momente bune decât momente rele la Dinamo. Am avut şase luni de adaptare, colegii m-au primit bine, am avut şi rezultate cu Mircea Rednic atunci (n.r - în sezonul 2015-2016) Păcat că am pierdut acea finală de Cupă a României (n.r - la penașty-uri în fața CFR-ului) şi după aceea a urmat o perioadă fantastică, un an şi jumătate în care am fost sus din punct de vedere fotbalistic.

După aceea, randamentul meu nu a mai fost la fel, pentru că nici randamentul echipei nu a fost la fel de bun. Atât timp cât echipa a jucat bine şi eu am jucat bine”, a spus Hanca, la TV Telekom Sport. 





sursa: www.gsp.ro

Comentarii